PR/Info

Hemsidan

På Bodens Brukshundklubb och Hundungdoms hemsida får du reda på det senaste nytt inom våra verksamheter. Inbjudningar, information, möten, kurser, träningsträffar, bilder, bowlingkvällar. Ja, allt! Hoppas du får en trevlig surftur på vår sida!

Klubbkläder

Just nu finns klubbmössor och klubbpannband att köpa till självkostnadspris, 120kr/st. Alla är svarta med olika färg på loggan.

Kontakta styrelsen för mer info!

Sponsring

"Många bäckar små" - har du en kontakt, en eventuell sponsor? Någon som bara vill ge något litet eller kanske något större?

Tag kontakt med sponsoransvarig. Vi ser till att du får utlovad reklam för ditt företag. Alla sorters sponsring är välkommen.

Eller vill du hjälpa till i sponsorgruppen? Finns alltid plats för en till. Kontakta oss!

Medlemsblad Oktober -15

Medlemsblad April-14

Bodens Brukshundklubb & Hundungdom, c/o Lundberg, Älvvägen 12, 96144 Boden.

Org.nr 898500-5597 PG 32 62 43 - 3