Mark och Anläggning MOA

MOA - Mark och Anläggning

Välkommen till Mark och anläggningskommittén.

Vi i kommittén planerar in vad som bör göras för att hålla mark och anläggningar i ett bra och funktionellt skick. Målet är ett skick som gör att alla medlemmar trivs och allt fungerar fullt ut. På klubben finns det en brevlåda där önskemål från alla medlemmar är välkomna och alla ärenden kommer att behandlas som kommer in i lådan. Är det enklare saker så fixas det så fort som möjligt, större saker planeras in i samråd med hela kommittén och även styrelsen vid behov.

Kommittén är inte en arbetsgrupp utan det är vi som planerar och budgeterar. Sen är det vi alla i klubben som tillsammans hjälps åt för att få saker och ting att blir gjorda.  Vi anordnar även fixardagar ute på klubben och dit är alla välkomna för en trevlig stund att lära känna varandra och göra vår fina klubb ännu bättre och finare. Vi är ständigt på jakt efter nya medlemmar till kommittén, med nya friska idéer och visioner. Så varmt välkommen att höra av er till en kommitté som formar och planerar samt har en vision att vidareutveckla vår mark och anläggning.

Vid fel på anläggningarna och marker ring gärna någon i kommittén så samordnar vi en åtgärd och hjälps åt att lösa det.

/MoA

Bodens Brukshundklubb & Hundungdom, c/o Lundberg, Älvvägen 12, 96144 Boden.

Org.nr 898500-5597 PG 32 62 43 - 3