Kök

Köket

Köket har till uppgift att...

... planera fika och mat till de olika verksamheterna som vi har på klubben. Vi planerar så det finns kakor och kaffe ev. lättare maträtter på kurserna. Köket är en bra sektor då man kommer som ny till klubben, en perfekt start att lära känna alla.

Vi kan med stolthet säga att vi har ett fint kök inte bara för den goda maten och servicen men även utseendemässigt. Under våren 2007 fick vi av snälla frivilliga "medlemmar" hjälp att renovera upp det som av så många skulle säga, "hjärtat" i klubben.

Som sagt, det är en frivillig organisation och känner du för att hjälpa till i köket. Med att baka, handla någon gång eller kanske hjälpa till på någon tävling, är du hjärtligt välkomna att höra av sig till någon av oss som sitter i sektorn.

Ju fler vi är desto roligare får vi!

Välkommen

Fikabröd

All bakning är välkommet för att få ett stort utbud! Vill ni ha betalt för bakningen så kan ni lämna kvittot med kontonummer till kassören

Bodens Brukshundklubb & Hundungdom, c/o Lundberg, Älvvägen 12, 96144 Boden.

Org.nr 898500-5597 PG 32 62 43 - 3