Hundägarutbildning HUS

HUS - Hundägarutbildning

Är det någon kurs Du vill gå?

Hör av dig med dina önskemål till sammankallande!

Hundägarutbildningssektorn, HUS, är den sektor i Bodens

Brukshundklubb som ansvarar för klubbens hundägarutbildning. Vi verkar för att de som söker sig till oss ska ges möjlighet till grundläggande hundägarutbildning.

Vår målsättning är att ha ett kursutbud med något som passar de flesta hundägare. Allt från valp- och allmänlydnadskurser till tävlingskurser i bruks och lydnad.

På våra kurser arbetar vi individuellt utifrån kursdeltagarnas behov vilket gör att man med fördel kan gå samma kurs flera gånger. All vår utbildning sker i studiecirkelform, vi samarbetar med Studiefrämjandet.

HUS ansvarar också för utbildning/vidareutbildning till instruktörer i klubben. Hör gärna av dig till oss om du är nyfiken på hur man blir instruktör. Hos oss finns möjlighet att få gå bredvid en erfaren instruktör för att få en inblick i hur vi arbetar. Har du frågor eller funderingar om våra utbildningar är du välkommen att kontakta oss i HUS.

Hos oss Välkomnar vi ALLA hundar!

Välkomna till Bodensbrukshundklubb & Hundungdom!

Bodens Brukshundklubb & Hundungdom, c/o Lundberg, Älvvägen 12, 96144 Boden.

Org.nr 898500-5597 PG 32 62 43 - 3