Medlemskap & avgifter 2019

Bodens Brukshundklubb - SBK

Ordinarie medlem: 550 kr

Familjemedlem: 150 kr

Lokalklubbsmedlemskap: 150 kr   (för dig som redan är medlem i annan SBK lokalklubb redan)

Du ansöker om medlemskap via SBK:s digitala medlemsformulär som du når via denna länk.

kassor@bodensbrukshundklubb.se

Namn, fullständigt personnummer, adress, mobilnr och e-post.

Medlemsbevis kommer då betalning inkommit dock senast inom 14 dagar.

För att bli medlem i Bodens HU (SHU) så kan länken användas via SBK eller gå via www.shu.se där man fyller i formulär, kom ihåg välja Bodens HU som lokalklubb!
HU är för medlemmar mellan 6-25 år, kostar 300kr för 12 månaders medlemskap.

Genom att logga in på brukshundklubben.se - under "Mina sidor" kan du när som helst uppdatera dina kontaktuppgifter och även skriva ut ditt medlemsbevis. Komihåg att kolla så din mailadress är inlagd och korrekt på Mina sidor då  mycket information kommer ut via mailen!

Mer info om de olika medlemsformerna hittar du här >>

Frågor?

Kontakta kassören:

kassor@bodensbrukshundklubb.se

Bodens Brukshundklubb & Hundungdom, c/o Lundberg, Älvvägen 12, 96144 Boden.

Org.nr 898500-5597 PG 32 62 43 - 3